luni, 27 august 2012

Treaba cu blogul

Treaba cu blogul e in definitiv constanta. Si cum cititorii mei sunt niste fantome care rar bantuie cu cate un coment sau apreciere (desi numarul vizualizarilor vad ca imi creste in fiecare zi)  m-am gandit sa reamintesc ca e destul de greu sa fii profund odata la cateva zile, ( cei care scriu  si au un simt critic imi vor da dreptate) si sa scri ceva cu adevarat frumos, cel putin eu asta incerc.
Ma mai gandeam ca as putea sa copiez niste pagini din jurnalele si caietele mele pe care le pastrez, dar nu le arat nimanui. As putea sa fac asta chiar acum,  sa iau o pagina de la inceputul verii si s-o pun aici cuvant cu cuvant, dar totusi ma gandesc ca e mai bine sa scrii despre lucruri noi. Promit totusi ca voi face si experientul asta.
Zilele astea mi-am dat seama ca e bine sa fii hotarat in lucrurile pe care le faci, atat in cele semnificative cat si in cele mai putin semnificative. Hotarat, adica sa le duci pana la capat. Asta determina pana la urma cum adormi la sfarsitul zilei. Azi am facut o groaza de lucruri interesante: m-am certat cu un cersetor pe problema politicii de ecologizare ( evident a fost de acord cu mine ca gunoiul trebuie depozitat in spatii special amenajate), m-am suit beat  pe o cladire inalta de 10 etaje si m-am ferit de pescarusii violenti care credeau ca vor sa le stric cuibul, m-am imbracat in costum de pompier si impreuna cu cinci prieteni am inceput sa fortam usa de la intrarea unei toalete publice in care o batrana...ma rog, nu vreti sa stiti ce facea.
Adevarul e ca nu am facut chestiile astea, poate doar faza cu batrana...nu! nici macar aia, ma rog cam asa scriu eu cand sunt dornic de somn si las imaginatia sa umble libera la fraiele gandirii mele extremiste. 
Va rog si pe voi sa va culcati si sa nu uitati ca uneori e bine sa mai spui si lucruri fara sens. Am pantofi gri. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu